Gyula: a szállás környezete - információs térkép

 

Gyula szálláshely: 70/533-30-33

Gyakori kérdések:

Mit érdemes az apartmanba hozni?

Hogyan lehet apartmant foglalni?

Mi a szállás foglalás menete?

Mire, és hogyan használható fel a SZÉP kártya?

Hogyan véglegesítik a foglalást?

Hogyan módosítható a foglalás?

Hogyan, és meddig törölhető az érvényes foglalás?

 

Mit érdemes az apartmanba hozni?

Van, aki már rutinos ebben a kérdésben, és mindig  van, akinek ez lesz az első nyaralása egy apartmanban.

Az apartman nem szálloda, és nem is csak egy szoba. Leginkább ahhoz hasonlít, mintha egy bútorozott lakást bérelnénk egy rövid időre. A szekrények és a konyha üresek. Van némi indulókészlet, de alapvetően, ami megszokott életünkhöz, életvitelünkhöz tartozik,az apartman bérlőjének kell gondoskodnia.

 

Amivel az apartman rendelkezik:

  • A szobában: személyenként tisza ágynemű felhúzva - paplan (télen 3, ősszel és tavasszal 2, nyáron 1  rétegű), párna, kispárna. Hetente vagy szükség szerint cserélik. Hosszabb tartózkodáskor célszerű egyeztetni, hogy mikor kérik a cserét. 
  • Személyenként termoplédek. Ezeket nem lehet az apartmanból kivinni. Arra valók, ha valaki fázósabb, a paplanra terítse.
  • A konyhában: személyenként tányérok, poharak, evőeszközök. További konyhai eszközök: lábasok, fazekak, tálak, merő és kavaróeszközök, kések, két főzőlap, hűtő, mikró, kenyérpirító, vízforraló, kávéfőző, sör- bor és konzervbontó.
  • Indulókészletként: só a sótartóban, cukor a cukortartóban, némi mosogatószer, új mosogatószivacs, konyharuha, kukazsák. (Aki kávét is szeretne inni, annak hoznia kell, vagy a közeli boltban vásárolnia.) A továbbiakban mindenki maga gondoskodik szükségleteiről. (Nem tartozék a folyamatos mosogatószer-, só- és cukorellátás.)
  • A fürdőszobában: személyenként tiszta kéz- és fürdő törölköző. Induláshoz kézmosó, és egy tekercs wc papír.
  • A továbbiakban minden vendégnek magának kell gondoskodnia személyes higiéniai felszereléséről (fogkefe, fogkrém, szappan, sampon, wc papír, stb.) A törölközőket az ágyneművel együtt hetente cserélik.

 

Amit még célszerű hozni:

  • Ha van kedvenc kispárnánk, akkor ezt célszerű, főleg ha gyermekkel érkezik.
  • Egy takaró biztos hasznos szolgálatot tesz majd a Várfürdőben is.
  • A papucs fontos lehet, nemcsak az apartmanban, de a fürdőben is.
  • Nyáron a napolaj segít elkerülni a felégést.
  • Saját törölköző, papírszalvéta, ha Ön papírtörlőt használ otthon akkor azt is.
  • A személyes higiéniához szükséges (korábban leírt) felszerelést, és amit Ön még ezen kívül használ.

 

A szállás foglalása történhet:

  • Személyesen. Ön, vagy meghatalmazottja befárad hozzánk, kiválasztja az apartmant, és az időpontot egyeztetjük, majd kitöltjük a foglalási adatlapot. Foglalóként egy napi szállás árát kérjük. A kommunikáció alapja lehetőség szerint az e-mail.
  • Telefonon csak magyarul tudunk beszélni: apartmant és időpontot tudunk egyeztetni 00 36 70 5333 033. A továbbiakban e-mailban és telefonon tudunk kommunikálni. Vegye fel velünk e-mail útján a kapcsolatot. Válaszként részletes ajánlatot küldünk Önnek. Ez alapján eldöntheti, kéri-e az apartmant vagy nem. Ha igen, várjuk e-mail-ben a foglási szándékot, melynek kitöltésére és visszaküldésére 2 nap áll rendelkezésére. A foglalás nyugtázásakor küldünk egy bankszámlaszámot, melyre 1 napi tartózkodás árát kérjük 2 napon belül átutalni. (A foglalót más módon is elküldheti, pl.: posta, megbízott (ismerős) útján, stb.)
  • E-mail küldésével, kérdéseivel szintén tájékozódhat: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..
  • Az e-mailban kérjük, hogy adja meg:
    • saját nevét,
    • telefonszámát,
    • az érkezés és a távozás napját,
    • személyek számát (külön a felnőtteket és külön a gyermekeket)
    • az apartman azonosítóját -ha van konkrét elképzelése.
    • a fizetés módját (kp, SZÉP kártya, stb. Mi csak OTP szép kártyát tudunk fogadni.)

 

  • Elektronikus nyomtatvány kitöltésével. Az apartmanok oldalán, a térkép alatt található a  "Foglaláshoz árajánlat kérése:". Ki kell tölteni és el kell küldeni. Kérjük, hogy ügyeljen az e-mail címére, hogy pontos legyen.
  • A kitöltött nyomtatvány elküldésére rövid időn belül válaszolunk az Ön által megadott e-mail címre. Ha nem adja meg a kért adatokat, akkor sajnos nem tudunk Önnek válaszolni!
  • Ha 24 órán belül nem jelentkezünk, akkor nagy valószínűséggel nem érkeztek meg hozzánk az adatok!
  • A Ön által küldött e-mail vagy elektronikus foglalása nem jelent elkötelezettséget!
  • Részletes tájékoztatót küldünk Önnek a lehetőségekről 24 órán belül.
  • Kérjük, hogy vegye figyelembe, hogy folyamatosan foglalnak / előfoglalnak szállást mások is.
  • Ezért az általunk küldött információk mindig a pillanatnyi állapotot tükrözik!
  • A foglalást akkor véglegesítjük, ha Ön a foglalót átutalta. Innentől biztosra veheti, hogy választott apartman, a kért időpontban az Ön rendelkezésére áll!

 

A foglalás menete:

  • Ha az általunk küldött ajánlatot elfogadja, erről a döntésről várunk Öntől egy e-mailt!
  • Ezt követően küldünk Önnek egy „Foglalási adatlapot", melyet kitöltve 2 napon belül kell visszaküldenie.
  • A „Foglalási adatlapban" megtalálja az átutaláshoz szükséges adatokat, melyre az általunk megadott (maximum 1 napi) szállásköltséget kérünk átutalni/eljuttatni 2 munkanapon belül. (A 2 munkanap az átutalás megkezdését jelenti!)
  • Ha nem az átutalást választja, kérjük, hogy jelezze felénk!
  • A foglalási adatlap elküldésével egyidőben a kért szállást 2 napig előfoglaljuk az Ön által megadott néven.
  • Az átutalás megtörténtéről kérjük, hogy biztonsági okokból küldjön részünkre egy e-mailt!
  • A foglalási adatlap megérkezését, és a foglaló megérkezését e-mail küldésével nyugtázzuk!
  • Érkezéskor, az apartman megtekintését követően kell fizetnie.
  • A fizetéskor vonjuk le az Ön által elküldött foglalót a fizetendő összegből.


A SZÉP kártya felhasználása:

  • Ha Ön SZÉP kártyával kíván fizetni, a foglalót akkor is át kell utalnia / elküldenie készpénz formájában.
  • Az apartman megtekintését követő fizetéskor a helyszínen visszaadjuk az átutalt / eljuttatott foglalót, és érvényes SZÉP kártyát kapunk helyette. Készpénzes fizetéskor levonjuk a az átutalt foglalót.
  • Szép kártyát csak attól fogadunk el, akinek a nevére ki van állítva.
  • Az IFA csak készpénzzel fizethetők a helyszínen, minden más térítéses szolgáltatásunk üdülési csekkel is fizethető.

 

Foglalás véglegesítése:

  • Amikor megkapjuk a kitöltött nyomtatványt, és megérkezett a kért foglaló, akkor véglegesítjük foglalását! Erről Önt e-mailben értesítjük.
  • Ha a megadott határidőn belül nem teljesülnek a foglalási feltételek, és nem jelzi a Burg Apartmanháznak a késedelem okát, az Ön előfoglalása törlődik!

 

Foglalás módosítása:

  • A módosítás mindíg egyeztetéssel kezdődik! Ön leírja, mit, és hogyan szeretne módosítani, mi megnézzük, hogy mit tehetünk annak érdekében, hogy teljesítsükkérését. Igyekszünk maximálisan figyelembe venni kérését! Szezonon kívüli időpontban (kivéve a kiemelt rendezvényeket) általában nem okoz gondot a kisebb módosítás.
  • Szezonban és kiemelt rendezvények időpontjainál vagy hosszú hétvégén a módosítás általában nehézségekbe ütközik. (Ilyenkor jobban be vannak táblázva a szálláshelyek.)
  • A módosítás legegyszerűbb formája, ha "csak" a Vendég adatai változnak, az időpont és az apartman nem.


Foglalás törlése:

  • A lefoglalt apartman foglalója lemondás esetén általában nem visszatérítendő.
  • Mindazonáltal több lehetősége is van, hogy a foglalóként fizetett összeghez részben vagy egészében hozzájusson, ha lemondását legalább egy héttel az érkezés előtt jelzi!
  • Ön veszi kézbe a foglalásának értékesítését! Lehetősége van módosításra, pl.: másnak átadhatja a foglalt szállást. (Azonos időpontban és időtartamra.) Ekkor nekünk csak módosítania kell az adatokat, –új foglalási adatlapot küldeni-, és a foglalót az új Vendégünkkel Ön rendezi.
  • Az Apartmanház is megkísérli az apartman értékesítését, ha Ön felhatalmaz rá minket. Ennek sikere az igénybevételhez közeledve egyre kisebb, hiszen közben az adott időpontra valószínűleg több foglalást visszautasítottunk, mert az Ön részére már lefoglaltuk az apartmant. Ha ugyanolyan feltételekkel tudjuk kiadni az apartmant, mint Önnek, visszautaljuk a foglalót!
  • Vis maior esetén, ilyen volt pl. a Covid kezdeti időszaka, minden foglalásttöröltünk, és a foglalókat maradéktalanul visszautaltuk.